Merchandising
… to znaczy – TOWAROWANIE. Merchandising to stosowane obecnie dość często i wykorzystywane dla poprawienia wyników sprzedaży metody wpływania na zachowania Klientów, zarówno poprzez wystrój sklepu, jak i sposób prezentacji produktów.
Dobra organizacja sklepu ma wpływ na decyzje zakupowe klientów.
Skuteczny merchandising obejmuje kilka warstw naszego działania, a praca nad tym zagadnieniem rozpoczyna się już z chwilą przystąpienia do rysowania projektu sklepu. Pamiętamy o tym, że pomimo tego, że pozornie to kampanie reklamowe budują świadomość marki i zachęcają do zakupu danego towaru, to aż 80% konsumentów decyzje o zakupie podejmuje dopiero w sklepie! Typowa reklama obecna w mediach nie jest już w stanie w tak bardzo znaczący sposób wpłynąć na poziom sprzedaży. Dziś robimy to inaczej. Świadomie i skutecznie.
Projektanci produktów, producenci, twórcy opakowań, architekci, merchandiserzy i handlowcy podejmują decyzje co, gdzie i jak klienci będą kupowali.
Zadzwoń i umów się na rozmowę
Kontakt
Odległość to dla nas nie problem! Realizujemy nasze projekty w całej Polsce, więc pisz śmiało, bo możemy dojechać wszędzie!
Odwiedź nas
85-758 Bydgoszcz